Stage in Barcelona - Reisverslagen van Kim Veneklaas - WaarBenJij.nu Stage in Barcelona - Reisverslagen van Kim Veneklaas - WaarBenJij.nu
Stage in Barcelona

Vanaf donderdag 5 januari tot en met 27 mei zal ik ik naar Barcelona vertrekken om stage te lopen bij kinderdagverblijf The Playhouse. Ik ga samen met drie andere schoolgenootjes, namelijk Aike, Tess en Manouk. De stage is vanuit mijn opleiding, Pedagogisch medewerker niveau 4 op het Graafschap College. We lopen alle 4 op een andere plek stage, maar delen wel hetzelfde huis. Ik wil proberen om verslagen te maken over hoe het daar gaat en wat mijn ervaringen zijn, maarrrr.... Als jullie mij een beetje kennen, weten jullie dat ik heel slecht ben in plannen, daarom ga ik proberen (ik herhaal proberen) om 1 keer in de week een verslag te schrijven over hoe het gaat in Barcelona en hoe de ervaringen zijn:)

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2017

Het mooie weer is begonnen!!

12 Februari 2017

De eerste maand

15 Januari 2017

De eerste week
Kim

Actief sinds 02 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 91009

Voorgaande reizen:

05 Januari 2017 - 27 Mei 2017

Stage in Barcelona

Landen bezocht: